Przyjęło się sądzić, że restauracja hotelowa jest wizytówką całego obiektu. Opinia ta ma pokrycie w rzeczywistości. Relacja między jakością usług świadczonych przez restaurację a zainteresowaniem, jakim klienci darzą hotel, jest oczywista dla całej branży HoReCa. Dlaczego restauracja jest tak ważna dla odbioru hotelu i w jaki sposób zadbać o to, aby była dobrą wizytówką?

Restauracja hotelowa – przedsmak udanego pobytu

Dlaczego restauracja hotelowa jest wizytówką obiektu? To proste – w szybki sposób daje potencjalnym gościom pojęcie o jakości obsługi! Owszem, można poczytać opinie w Internecie, ale nie oddają one nawet w przybliżeniu klimatu miejsca, jego unikalnych aromatów i smaków, a wreszcie niepowtarzalnej atmosfery, jaką potrafi stworzyć zgrana, sprawna i życzliwa obsługa.

Hotelowa restauracja ma być dla gości przedsmakiem tego, na co mogą liczyć, korzystając z pokoi. Jest to też szansa na to, aby przekonać do siebie tych, którzy się wahają. Z drugiej strony, wszelkie niedociągnięcia sprawiają, że zrażony klient restauracji nie skorzysta z oferty obiektu. Restauracja to miejsce, w którym hotel ma szansę zrobić dobre pierwsze wrażenie – mówi przedstawicielka hotelu Amber w Gdańsku.

Hotelowa restauracja jest oczkiem w głowie zarządcy lokalu, bo zadowolony klient to potencjalny gość hotelowy. Dziś, gdy opinie na temat usług HoReCa rozchodzą się po sieci z prędkością światła, jedna niezadowolona osoba może sprawić, że obiekt straci zaufanie i renomę. Dlatego hotele dokładają wszelkich starań, aby gość restauracyjny spędził czas w dobrej atmosferze, przy smacznym jedzeniu i wśród kompetentnej, życzliwej obsługi. Taka osoba chętniej zatrzyma się na dłużej w hotelu, a niewykluczone, że przyciągnie do niego więcej osób.

Klienci stale testują!

Dziś próbowanie, testowanie, a następnie dzielenie się doznaniami kulinarnymi jest modne i łatwiejsze niż kiedykolwiek. Zdarza się, że klienci odwiedzają restaurację hotelową tylko po to, aby sprawdzić: poziom obsługi, kartę dań, szybkość przygotowania, wystrój – i zdecydować się na pobyt w hotelu w przyszłości lub na zorganizowanie np. wesela w tym właśnie lokalu. Może się okazać, że jeden wyśmienity obiad stanie się dla gościa argumentem za tym, aby w danym miejscu zorganizować wystawne przyjęcie. Każdy posiłek może okazać się doskonałą reklamą lub przeciwnie – antyreklamą nie tylko restauracji, ale całego hotelu.

One thought on “Restauracja wizytówką każdego dobrego hotelu”

  1. Restauracja hotelowa na najwyższym poziomie to podstawa bez której nie odniesie się sukcesu. Warto zainwestować czas i pieniądze aby podnieśc jakość posiłków i obsługę restauracyjna. Zgadzam się z stwierdzeniem, że restauracja może byc wizytówka hotelu. Tak naprawdę duzy ułamek procentów sukcesu hotelu to restauracja bez której ani rusz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *