Przyjęło się sądzić, że restauracja hotelowa jest wizytówką całego obiektu. Opinia ta ma pokrycie w rzeczywistości. Relacja między jakością usług świadczonych przez restaurację a zainteresowaniem, jakim klienci darzą hotel, jest oczywista dla całej branży HoReCa. Dlaczego restauracja jest tak ważna dla odbioru hotelu i w jaki sposób zadbać o to, aby była dobrą wizytówką?

Restauracja hotelowa – przedsmak udanego pobytu

Dlaczego restauracja hotelowa jest wizytówką obiektu? To proste – w szybki sposób daje potencjalnym gościom pojęcie o jakości obsługi! Owszem, można poczytać opinie w Internecie, ale nie oddają one nawet w przybliżeniu klimatu miejsca, jego unikalnych aromatów i smaków, a wreszcie niepowtarzalnej atmosfery, jaką potrafi stworzyć zgrana, sprawna i życzliwa obsługa.

Hotelowa restauracja ma być dla gości przedsmakiem tego, na co mogą liczyć, korzystając z pokoi. Jest to też szansa na to, aby przekonać do siebie tych, którzy się wahają. Z drugiej strony, wszelkie niedociągnięcia sprawiają, że zrażony klient restauracji nie skorzysta z oferty obiektu. Restauracja to miejsce, w którym hotel ma szansę zrobić dobre pierwsze wrażenie – mówi przedstawicielka hotelu Amber w Gdańsku.

Hotelowa restauracja jest oczkiem w głowie zarządcy lokalu, bo zadowolony klient to potencjalny gość hotelowy. Dziś, gdy opinie na temat usług HoReCa rozchodzą się po sieci z prędkością światła, jedna niezadowolona osoba może sprawić, że obiekt straci zaufanie i renomę. Dlatego hotele dokładają wszelkich starań, aby gość restauracyjny spędził czas w dobrej atmosferze, przy smacznym jedzeniu i wśród kompetentnej, życzliwej obsługi. Taka osoba chętniej zatrzyma się na dłużej w hotelu, a niewykluczone, że przyciągnie do niego więcej osób.

Klienci stale testują!

Dziś próbowanie, testowanie, a następnie dzielenie się doznaniami kulinarnymi jest modne i łatwiejsze niż kiedykolwiek. Zdarza się, że klienci odwiedzają restaurację hotelową tylko po to, aby sprawdzić: poziom obsługi, kartę dań, szybkość przygotowania, wystrój – i zdecydować się na pobyt w hotelu w przyszłości lub na zorganizowanie np. wesela w tym właśnie lokalu. Może się okazać, że jeden wyśmienity obiad stanie się dla gościa argumentem za tym, aby w danym miejscu zorganizować wystawne przyjęcie. Każdy posiłek może okazać się doskonałą reklamą lub przeciwnie – antyreklamą nie tylko restauracji, ale całego hotelu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *